Scoring & Qualification
- Giv leads, contacts og anonyme besøgende en score
- En score baseret på E-mail-klik, afsendte webformularer, besøg, sidevisninger, klik på links og downloadede filer
- Bedøm leads baseret på demografi, firmografi eller andre attributter
- Vægt interessante aktiviteter som for eksempel webinarregistreringer og demo-anmodninger
Spar værdifuld tid ved at fokusere på leads med høj værdi.
Med ClickDimensions’ Web Intelligence har virksomheden et fuldt overblik over, hvem der er interesseret i virksomheden, produkter eller tjenesteydelser.
Men spørgsmålet er altid. “Hvor interesseret er de“?
ClickDimensions gemmer al data direkte i CRM databasen og derfor kan du lave søgninger og visninger, der fremhæver dem med den højeste score eller dem, der er mest aktive. Det giver salg mulighed for at koncentrere sig om de helt rigtige leads og kontakter og samtidig sikre at automatiske kampagner og flows er med til at kvalificere andre i den rigtige retning.
Tildel forskellige score til forskellige sider:
Nogle sider er nemmere end andre til at give indsigt i, hvad den besøgende er interesseret i.
I ClickDimensions har I mulighed for at tildele individuelle point bl.a. uddele minus points, baseret på hvilke tracking events der er vigtigst for jeres organisation.
Ønsker du at blive inspireret eller har brug for hjælp? Kontakt os for at høre nærmere.