Salgstragt
Giver målinger, herunder genererede indtægter, om den evne din marketingindsats har til at tiltrække
potentielle kunder og konvertere dem til salg.
18 KPI’er præsenteret med 17 visualiseringer.
Eksempel:
Konverteringstragt • lead-kilde efter fase • topkampagner • estimeret vs. faktisk omsætning
Effekten af kampagner
Få indsigt i de leads, salgsmuligheder og indtægter, som dine marketingkampagner skaber.
8 KPI’er præsenteret med 7 visualiseringer.
Eksempel:
Leads, contacts og salgsmuligheder • indtægter pr. muligheder • top-kampagner
Hjemmeside-statistik
Spor hvordan webbaseret indhold præsterer, som for eksempel landingssider og formularer. Vurder hvilket indhold der skaber mest interesse.
11 KPI’er præsenteret med 8 visualiseringer.
Eksempel:
Top-URL’er • de mest indsendte formularer • besøg efter kilde • besøgende, visninger og bounces
E-mail marketing
Forstå det bidrag, som e-mails yder til vellykkede kampagner – hvad der genererer mest interesse og skaber mest indtjening.
14 KPI’er præsenteret med 11 visualiseringer.
Eksempel:
Leverede mails, åbnede mails, klik-tragt • ydelse pr. kampagne • Top email
Campaign Automation
Lav en analyse af hvordan deltagerne reagerer på plejekampagner. Identificer flaskehalse i processen og de mest effektive handlinger.
8 KPI’er præsenteret med 7 visualiseringer.
Eksempel:
Indflydelsen af kampagneautomatisering • deltageres ydeevne • mest effektive kampagner
Social Marketing
Bestem hvilke sociale platforme og hvilket indhold, der tiltrækker tilhængere til dit brand, og generer flest indtægter til din virksomhed.
5 KPI’er præsenteret med 5 visualiseringer.
Eksempel:
Påvirket indtjening • følgere kontra klik • detalje pr. sociale netværk
Landing pages
Få en forståelse for det webbaserede indhold, der giver mest genklang hos dit publikum. Forstå hvordan dette omsættes til handling og i sidste ende skaber indtægter for din virksomhed.
9 KPI’er præsenteret med 8 visualiseringer.
Eksempel:
Påvirkede muligheder opnået • kampagneydelse • indsendelser af forme • lead/salgsmulighed påvirket
Events
Bestem hvilke begivenheder der skaber mest interesse og har den højeste deltagelsesrate. Følg op på deltagelse med oprettelsen af nye kundeemner, salgsmuligheder og indtægter til din virksomhed.
9 KPI’er præsenteret med 12 visualiseringer.
Eksempel:
Genereret påvirket omsætning • præstation pr. type af event • top-events pr. fremmødte, leads, omsætning
Surveys
Giver målinger på de undersøgelser, der får mest opmærksomhed og har den bedste præstation.
3 KPI’er præsenteret over 7 visualiseringer.
Eksempel:
Åbnede vs. færdiggjorte spørgeskemaer • top-spørgeskemaer • detaljeret tabel over spørgeskema
Google Analytics
Forstå de bedste trafikkilder, hvilke sider der tiltrækker flest besøgende, hvem dine besøgende er (demografisk) og hvad de laver på din hjemmeside.
5 KPI’er præsenteret med 34 visualiseringer.
Eksempel:
Besøg pr. kanal • topkampagner pr. nye / tilbagevendende besøgende • mest effektive websider • top lead-kilder efter besøg
Google Ads
Analyser dine annonceudgifter og det afkast du får af investeringen. Se hvilke annoncer der genererer mest interesse, hvilke af dine kampagner der er mest succesrige, og hvilke søgeord der bedst tiltrækker kunder.
9 KPI’er præsenteret med 12 visualiseringer.
Eksempel:
Visninger vs. konverteringer • omkostning vs. omsætning • topkampagner pr. klik • top søgeord til konverteringer
Microsoft Advertising
Analyser dine annonceudgifter og det afkast du får af investeringen. Se hvilke annoncer der genererer mest interesse, hvilke af dine kampagner der er mest succesrige, og hvilke søgeord der bedst tiltrækker kunder.
9 KPI’er præsenteret med 12 visualiseringer.
Eksempel:
Omkostning vs. omsætning vs. CTR • topannoncegrupper pr. visninger og klik • detalje-tabel på søgeord • opdeling af enheder