+45 29 72 61 17

Lead Scoring & Qualification

Bestem enkelt og nemt hvilke
leads I skal følge op på

ClickDimensions kan spore hver enkelt besøg på jeres website og hvert besøg akkumulerer en score, der er baseret på den besøgendes handling. Det kan være et besøg, sidevisninger, udfyldning af en webform og mange flere forskellige handlinger.

Værdien for en score er baseret på standardværdier I selv opsætter, hvilket betyder I kan score bestemte sider højere eller lavere i forhold til deres betydning i forhold til den adfærd, den besøgende viser.

ClickDimensions scorer alle besøgende, ikke kun CRM-leads og kontakter, men også anonyme besøgende.

Scoring & Qualification

Tildel forskellige score til forskellige sider:

Nogle sider er nemmere end andre til at give indsigt i, hvad den besøgende er interesseret i.

I ClickDimensions har I mulighed for at tildele individuelle point bl.a. uddele minus points, baseret på hvilke tracking events der er vigtigst for jeres organisation.

Spar værdifuld tid ved at fokusere på leads med høj værdi

Med ClickDimensions’ Web Intelligence har virksomheden et fuldt overblik over, hvem der er interesseret i virksomheden, produkter eller tjenesteydelser.

Men spørgsmålet er altid. “Hvor interesseret er de“?

ClickDimensions gemmer al data direkte i CRM databasen og derfor kan du lave søgninger og visninger, der fremhæver dem med den højeste score eller dem, der er mest aktive. Det giver salg mulighed for at koncentrere sig om de helt rigtige leads og kontakter og samtidig sikre at automatiske kampagner og flows er med til at kvalificere andre i den rigtige retning.