Kampagne tracking

Hvis I forbinder en kampagne med ClickDimensions og linker alle E-mails, sidebesøg og udfyldninger af webforms, så kan i få disse vist som en kampagne post direkte i Microsoft Dynamics CRM.

Hvilken kanal driver trafik til jeres kampagne?
Hvis I afholder en event eller eksempelvis har forskellige Adwords reklamer, er det vigtigt at vide hvilke placeringer og kanaler der henviser traffik.
Insæt en kampagne kode, eksempelvis på landingsiden, og herefter er det enkelt at lave en visning i CRM der giver indsigt i hvilke trafik kanaler der har henvist til siden.

I har nu en oversigt på hvilke kanaler der driver besøgende til jeres events, seminar, produktinfo m.m. Herefter kan I optimere hvor virksomheden bør bruge sine penge på markedsføring.

Det samme kan gøres i forhold til sociale medier. Få indsigt i om det er Facebook, Twitter, Linkedin der skaber trafik på jeres side?
Hvor skal I placerer jeres banner annoncer? Måske nogle steder giver meget trafik – men er det også dem der giver mest salg?
Alt dette kan I få indsigt i via kampage tacking.

 

 

Dansk samarbejdspartner
For A Fact

Kontakt

For A Fact
Nørregade 7 B, 1165 København K
Email: Info@Forafact.dk
Telefon: +45 2972 6117