Kampagne automatisering

Sæt jeres kampagner på auto pilot.
Med ClickDimensions “Campaign Automation Builder” kan I via simpel Træk-og-Slip elementer opsætte automatiserede kampagne flow.

Med ClickDimensions kan jeres marketings afdeling opsætte interaktive automatiseringer baseret på brugerens adfærd og handlinger.
I kan sende relevante E-mails til marketingsliste og automatisk lede den enkelte modtageren ind i et brugertilpasset flow.

Træk – Slip – Automatiser
Start med at opsætte en række af forskellige triggere der skal igangsættes efter bestemte handlinger. Det kræver ingen CRm kendskab at komme i gang med.

Strømlin salg med Nurture kampagner:
Automatiske flows er en enkelt måde at holde jeres leads og kunder aktiveret i et bestemt salgsspor uden at salg behøver at bruge unødig tid. Marketingsafdelingen kan opsætte salgs flows der er tilpasset bestemte typer kunder eller emner som endnu ikke er helt købsklar ud fra den viden man har i salgsafdelingen.
Så snart et emne der følger et nurture flow viser købstegn eller på anden måde reagerer kan det automatisk udløse automatiske handlinger i salgsafdelingen.

Det giver salgsafdelingen mulighed for at koncentrerer sig om de rette salgsmuligheder og sikrer samtidig at alle andre i salgstragten følges og overvåges.

Kombiner forskellige aktiviteter og skab stærke automatiske kampagner:
Sammensæt flere forskellige aktiviteter i én automatisk kampagne. Send E-mails, tilføj og fjern fra segmenteringslister, tildel kontakter til bestemte CRm brugere alt efter deres interesse, opret bestemt opgave aktiviteter eller igangsæt et CRM workflow.

Start en Automation fra en E-mail eller en Webform:
Igangsæt automatisk en bestemt handling når en kontakt udfylder en bestemt webform eller interagerer med en E-mail

Tilføj enkeltpersoner til automatiseringer:
Når et automatisk flow er aktiveret kan salg enkelt tilføje leads eller kontakter de er i dialog med. Direkte fra informationerne på den enkelte kontakt i CRM.

Kør automatisk kampagner på jeres marketingslister i CRM:
I kan opsætte flows der automatisk igangsættes når en kontakt eller lead tilføjes en marketingsliste i CRM.

Send deltagerne i forskellige retninger baseret på deres valg og handlinger:
Udnyt erfaringerne i salg til at bestemme hvilke vej i gerne vil lede leads og kontakter. Baseret på deres valg og handlinger følger de en bestemt retning – og kun hvis de opfylder bestemte betingelser fastsat i salgsafdelingen.

Kommuniker på rette tidspunkt:
Sørg for at kommuniker på rette tidspunkt og sæt jeres flow på “time-out” indtil det rigtige tidspunkt indtræffer. I kan indstille flowet til at vente minutter, timer, dage, uger eller måneder før I forsætter kommunikationen.
Hvis jeres virksomhed har styr på kundens købsflow og indhold på jeres website kan der sammensættes nogle utrolige effektive salgsflow.

Læs eventuelt “Hvor du kvalificerer et lead” skrevet at ClickDimensions samarbejdspartner For A Fact [eksternt link]

Se vores guide til Kampagne automatisering

 

Dansk samarbejdspartner
For A Fact

Kontakt

For A Fact
Nørregade 7 B, 1165 København K
Email: Info@Forafact.dk
Telefon: +45 2972 6117